July 31, 2012

Rest times



As my impeccable timing would have it, posts resumed just in time for me to go on vacation, ha ha. Tomorrow I am taking off for my yearly Avkoppling in Sweden (att koppla av = to relax), so here is a picture of my young alter ago Anaé, doing something I have long been yearning to do. Brief cartoons will be here to keep you company while I ride the T-bana, drink chai lattes and pet my cat. See you in three weeks for more diary comics!


Comme je possède un impeccable sens du timing, j'ai repris les posts juste à temps pour partir en vacances, ha ha. Demain je pars effectuer mon "avkopplage" annuel (du suédois att koppla av = se détendre) en Suède, donc voici à juste titre un dessin de mon jeune alter ego Anaé qui comate comme j'ai ardemment désiré le faire. En mon absence, des BD brèves sauront vous tenir compagnie pendant que moi je prendrai le t-bana, boirai des chai latte et ferai des câlins à mon chat. A dans trois semaines pour plus de journal en BD!


No comments:

Post a Comment